♥♥♥♥♥♥♥ פֿـیـــــلیــــــ בلـــــــتنگم ♥♥♥♥♥♥♥


بوسه هاے عاشقـــــ♥ــــے
بوسیدنـ تو تنها تکراریستـ کـہ تکرارے نمے شود


 

 بعضے چیزها رابایـבنوشت 
  
  نـہ براے اینڪـہ همـہ بـפֿـونטּ و بگטּ عالیـہ 
  
 براے اینڪـہ פֿــᓅــہ نشҐ همین... 
  
 . 
 . 
 ... 

 

 ♥♥♥♥♥♥♥ـפֿـیـــــلیــــــ בلـــــــتنگمـ♥♥♥♥♥♥♥ 

 



نظرات شما عزیزان:

سارا یکتا(معاون شیطان)
ساعت16:37---31 ارديبهشت 1394
طرف برای آمارگیری اومده به بابام میگه:چند تا بچه داری؟بابام میگه: یکی آمار گیره میگه: تو شناسنامه که اسم دو تا نوشته بابام میگه: آهان اون یکی رو میگی؟ این دکوریه هر وقت اینترنت قطع بشه می یاد تو حال به دور میزنه میره تو اتاق خواب در همین حد
پاسخ:)


سارا یکتا (معاون شیطان)
ساعت14:45---19 ارديبهشت 1394
رمانتیک ترین لب و بزرگترین سینه کدومه؟... رمانتیک ترین لب ؛ لب دریاست.بزرگترین سبنه هم ؛ سینه قبرستونه برو از خدا بترس فکر کردی ما ار اوناشیم؟؟؟؟
پاسخ:))))))))))


سارا یکتا(دخمل فضول خزری)
ساعت16:24---3 ارديبهشت 1394
سلام عزیزم وقتت بخیر. دختر بدکاره ای به اسم معصومه با کمک دوس پسراش از طرف من کامنت غیر اخلاقی میذاره. اگه بهت داد من از طرف اون بیشعور و خودم مهندس سارا عذر میخوام ازتون.وبم بیا دوستانه.یه جکم سهمته بدم بهت................یه پیام واسم اومد بعد آخرش نوشته بود:ایرانی نیستی اگه کپی نکتیمنم کپی نکردم...الان من دیگه خارجی محسوب میشم.اوه مای گادمن ایران دوست داشت.ایران کیلی کیلی کوب...............خب دیگه من برمو کامنتو جواب دادی تو آپ قبلیم بده .بوس بای.
پاسخ:)


sara yekta
ساعت15:04---18 فروردين 1394
دیروز با دوستم مهتاب سر یه موضوعی دعوام شد در حد بزن بزن.بعد دیدم یهویی وسط دعوا نشست روی زمین و شروع کرد به خندیدن.گفتم الاغ واسه چی داری میخندی؟گفت :چرا وقتی مشت میزنی مثل این فیلم هندیا صداشونو در می یاری؟؟؟؟؟
پاسخ:)


سارا یکتا
ساعت20:08---6 فروردين 1394
امروز رفتم سوپر مارکت یه چیپس برداشتم و رفتم بیرون.یارو گفت :کجا؟گفتم:الکی مثلا پولشو دادم.گفت:بیارفتم جلو گفتم:چیه؟؟؟؟؟يدونه زد تو دهنم که تا یربع صدای زود پز میدادم.برگشته میگه:الکی مثلا من بقیه پولتو دادم.........................سلام سال نو مبارک.میگم اسم وبمو بذارم فضول خزری چطوره
پاسخ:)اوم بد نی


سارا یکتا
ساعت16:54---25 اسفند 1393
دقت کردین وقتی بچه ای به دنیا میاد همه جمع میشن چه مامانیه چه خنده هاش مامانیه لباساشو چه مامانیه از بابایی خبری نیست کی یاد بابا میفتن؟؟وقتی پوشک بچه رو باز میکنن میگن ای بابا!!! چقدر ریده???????Hello good girl
Mage bf nadari?nemishe ke
پاسخ:سلام...شایدم:)


سارا یکتا
ساعت14:46---18 اسفند 1393
هر وقت پسرا فرق رنگهای جگری، دونه اناری، سرخ آبی ، لاک ناخونی رو فهمیدن و به همشون نگفتن قرمز ، اونوقت بیان پارک دوبل خانوما رو مسخره کنن ..................زنها مثل میوه اند .هر کدام رنگ ، شکل ،عطر،طعم و مزه خودشون رو دارند.مشکل مردها اینه که عاشق سالاد میوه اند................سلام ای انسان خوف . خوفی عایا؟؟؟؟امیدوارم از دوست پسرات عیدی توپی بگیری.
پاسخ:سلام گلم مچکر...دوس پسرام!خخخخخ


سارا یکتا
ساعت14:15---6 اسفند 1393
نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر ......و می دانی که کویر بدون باران زنده است پس برو بمیر خخخخخخخ سلام
پاسخ:)


سارا یکتا
ساعت11:28---30 بهمن 1393
پلک بر پلک مي گذاري به خود مي گويي اندوه نيز مضحک است،زيرا تمام مي شود، پلک بر پلک مي فشاري و ميداني ،آنچه تمام مي شود تويي نه اندوه....bi maram Salam
پاسخ:salam


sara yekta
ساعت17:48---20 بهمن 1393
تو کوچه های شهر میفهمم اینو من : تنهایی آدمو ولگرد میکنه.سلام عرض شد. خوبی؟؟؟؟؟؟
پاسخ:)


sara yekta
ساعت15:01---9 بهمن 1393
تجربه بهم ثابت کرده که ازیه سنی به بعددیگه نباید در پیشگاه والدین گرامی از افعال پرسشی استفاده کرد!برای مثال:میشه من امشب با دوستام برم بیرون؟ (شکل غلط)من رفتم بیرون! (شکل صحیح)--------------------------------------------------- ---------------------------لیلی شدم مجنون شدی ، شیرین شدم فرهاد شدی ، حوا شدم بعید میدونم آدم بشی
پاسخ:)


minaf
ساعت12:31---27 دی 1393
منتظری چه اتفاقی بیفتد؟ اینکه دلم برایت تنگ شده کافی نیست؟ منتظری چه اتفاقی بیفتد ؟ اینکه از چشمهای شب زده ام بجای باران برف ببارد ؟ منتظری چه اتفاقی بیفتد ؟ اینکه ستاره ها در آسمان برای نیاز نیمه شبم راه باز کنند ؟ اینکه تمام پروانه ها و پرستوهای سرگردان بعد دعاهایم آمین بگویند ؟ نه عزیز دلمهیچ اتفاق مهمی نمی افتد! جز پژمردن چشمهای سرخ و سیاه من جز به خاک افتادن ساقه های احساس بچه گانه ام منتظری بمیرم تا برگردی ؟ اینکه دلم برایت تنگ شده کافی نیست ؟ ......
پاسخ:)


سارا یکتا
ساعت22:29---24 دی 1393
ﺗﻮ ﺧﻴﺎﺑﻮﻥ ﻣﻴﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺭﻓﻴﻘﻤﻮ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻢ

ﺩﺍﺩ ﺯﺩﻡ : الاااااغ …

6-7 ﻧﻔﺮ ﺑﺮﮔﺸﺘﻦ

این آمار واسه کشورمون فاجعس
پاسخ:)
پاسخ:)


پسرک تنها
ساعت16:53---22 دی 1393
سلام
وبی قشنگی داری
حرفای دلتم درک میکنم
منم دلتنگم

پاسخ:)


m
ساعت8:36---22 دی 1393

بوس

http://s4.picofile.com/file/8163164976/DSC_0007.jpg
.....................

عینک
http://s4.picofile.com/file/8163157950/DSC_0005.jpg
...............

نزدیک
http://s4.picofile.com/file/8163157926/DSC_0004.jpg

...............

سوشرت قرمز..خوبه

http://s4.picofile.com/file/8163155068/DSC_0003.jpg

 



sara yekta
ساعت16:34---7 دی 1393
عزيزم بوسم ميدي بوسم ميدي بوسم ميدي بوسم ميدي بوسم ميدي بوسم ميدي خيلي بوي سم ميدي سم پاشي مي کردي؟

sara yekta
ساعت19:01---4 دی 1393
عزيزم بوسم ميدي بوسم ميدي بوسم ميدي بوسم ميدي بوسم ميدي بوسم ميدي خيلي بوي سم ميدي سم پاشي مي کردي؟سلام .من خاک تو سر اگه سر نزنم هیشکی بهم سر نمیزنه

ali
ساعت13:37---23 آبان 1393
گفتم که چرا رفتی و تدبیر تو این بود

گفتا چه توان کرد که تقدیر همین بود

گفتم که نه وقت سفرت بود چنین زود

گفتا که نگو مصلحت دوست در این بود
در گذشت مرتضی پاشایی را تسلیت میگوییم
پاسخ:همچنین..


ali
ساعت14:08---22 آبان 1393
به هنگام بازدید از یک بیمارستان روانى، از روان‌پزشک پرسیدم
شما چطور می‌فهمید که یک بیمار روانى به بسترى شدن در تیمارستان نیاز دارد یا نه؟
روان‌پزشک گفت: ما وان حمام را پر از آب می‌کنیم و یک قاشق چایخورى،
یک فنجان و یک سطل جلوى بیمار می‌گذاریم و از او می‌خواهیم که وان را خالى کند.
من گفتم: آهان ! فهمیدم. آدم عادى باید سطل را بردارد چون بزرگ‌تر است.
روان‌پزشک گفت: نه! آدم عادى درپوش زیر آب وان را بر می‌دارد.
شما می‌خواهید تخت‌تان کنار پنجره باشد یا کنا در ؟


pouya
ساعت16:45---29 مهر 1393
برایم مهم نیست چه می شود


به همه ی باورهایم سوگند


هیچ چیزی برایم مهم نیست


یک کلام !


من …


دست از دوست داشتنت نمی کشم
.
.
مرسی که اومدی و تبریک گفتی..
خیلی خوشحال شدمـــــــ..

پاسخ:وظیفم بود عزیزم....


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:45---25 مهر 1393
اصـــــلا به روی خـــودم هـــــم نمے آورم که نیـــستی
هـــــر روز صبـــــح
شـــماره ات را مےگـــیرم
زنـــــی می گوید: دســتگــاه مشـــترک …
حرفــــش را قــطــع مےکنم
صدایـــت چرا انقـــدر عـــوض شـــده عزیـــزم؟
خوبی؟ ســــرما که نخورده ای؟
مے دانی دلـــم چقـــدر بـــرایـــت تنـــگ شـــده است؟
چنـــد ثانیــه ای ســـکوت مے کنم
من هـم خـــوبم
مزاحــمت نمے شوم
اصـــلا به روی خـــودم هـــم نمے آورم کـه نیــســتی !
پاسخ:♥♥♥♥♥♥.........مرسی
پاسخ:لینکی عزیزم


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:44---25 مهر 1393
یادم می آید گفته بودی
ساده و کوتاه نویسی را دوست داری
تقدیم به تو …
ساده و کوتاه تنها همین ۲ کلمه :
برگـــــــرد … دلتنــــــــگم …
پاسخ:♥♥♥لایک


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:43---25 مهر 1393
دلم تنگ است
مثل لباس سال‌های دبستانم
مثلِ سال‌های مأموریت‌های طولانیِ پدر
که نمی‌فهمیدم
وقتی می‌گویند کسی دور است،
یعنی چقدر دور است
” لیلا کردبچه ”
پاسخ:♥♥♥


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:43---25 مهر 1393
حــوصــله ام بـــرفــی سـت !
بــا یـک عــالــمه قنـــدیـــل ِ دلتـــنگی ،
از گــوشـه ی دلــــم آویـــــزان !
آهــــای !
کـــافــی ســت کمــی "هــا” کنــید ،
تـــا کــه "آب” شــــوم !
پاسخ:♥♥♥


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:36---25 مهر 1393
امیدوارم دلت باز شه

پاسخ:مرسی عزیزم...واقعا مرسی


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:35---25 مهر 1393
ه بار موقع خون گرفتن خودمو زدم غش و ضعف که اون دوتا پرستار خوشگلا زیر بغلمو بگیرن بلندم کنن ، نامردا رفتن توالت شور بیمارستانو صدا کردن اومد ؛ یارو هم تیِ ع.ن.ی رو گذاشت اونور اومد شکل گوسفند بغلم کرد انداختم رو تخت بعد با همون دستش بیسکویت باز کرد درآورد گذاشت دهنم گفت بخور فشارت افتاده …
پاسخ:خخخخخخخخخخ...ایول مرسی کار خودتو کردی


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:35---25 مهر 1393
ﻣﻠﺖ ﺑﺮﺍﺷﻮﻥ sms ﻣﯿﺎﺩ ﺑﺪﯾﻦ ﻣﻀﻤﻮﻥ ﮐﻪ
ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺁﺏ ﭘﺮﺗﻐﺎﻟﺖ ﺭﻭ ﺣﺘﻤﺎ ﺑﺨﻮﺭﯼ ﻗﺒﻞ ﺍز ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻮﺱ ﺑﻮﺱ !!! : /
.
.
.
.

حالا ﻭﺍﺳﻪ ﻣﻦ :| ...
ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﺳﻮﺭﻩ ﺑﻘﺮﻩ 3 ﺑﺎﺭ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﯽ ﺑﻪ 40
ﻧﻔﺮ ﻣﯿﻔﺮﺳﺘﯽ، ﺍﮔﻪ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ ﮐﻨﯽ 60 تا ﻏﺪﻩ
ﺳﺮﻃﺎﻧﯽ ﻓﺮﺩﺍ ﺗﻮ ﺑﺪﻧﺖ ﺭﺷﺪ ﻣﯿﮑﻨﻪ
(((((

پاسخ:.......کاش می تونستم بخندم..مرسی عزیزم


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:35---25 مهر 1393
دختر: عزیزم دوستم دارى؟
پسر: اره خیلى
دختر: بهم ثابت كن
پسر: چجورى؟!
دختر: برو با یه شیر بجنگ
پسر: عزیزم اخه من اگه با شیر بجنگم من و تیكه تیكه میكنه و
مى خوره بعدش دیگه چیزى ازم نمیمونه... یه چیز دیگه بگو؟!
دختر:لاین تو بده بخونم
پسر: كو؟ كجاس این شیر پدرسگ؟! بگو برم پاره پارش كنم


پاسخ:خخخخخخخخخخ


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:34---25 مهر 1393
فقط یه ایرانی میتونه یه جمله با 19فعل بسازه ...........

داشتم

میرفتم

دیدم

گرفت

نشست

گفتم

بذار

بپرسم

ببینم

میاد

نمیاد

دیدم

میگه

نمیخوام

بیام

بذار

برم

بگیرم

بخوابم ... نه فاعلی نه مفعولی نه قیدی نه صفتی!
پاسخ:خخخخخ..لایک


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:34---25 مهر 1393
الان چند تا جک میگم بخندی دلت باز شه
بسه ناراحتی
پاسخ:چاکرتم...خیلی آقایی


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:33---25 مهر 1393
گنـاه ِ ڪیستــــــــــ ؟!
حاבِثـﮧ ـها ؟
فاصِلــﮧ ـها ؟
פֿاطِره ـها ؟
جاבه هاے ِ בور و בراز ؟
یــــا
בل ِ مـَטּ ؟ … ڪـﮧ برای تو تَنگ شـُבه است !
پاسخ:.....نمی دونمـــــــــــ...مرسی از حضورت


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:33---25 مهر 1393
آرام بگیر دلم …
تنگ نشو برایش …
مگر نشنیدی جمله ی آخرش را !
"چیزی بینمان نبوده”
.
پاسخ:...............


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:32---25 مهر 1393
میـــــــ ـان دِلتَنگــــــی هایَــــــم باشــ ـــــــ تا فَراموشَـــ ـــت نَکُــــــنَم…
تا بــــه یاد داشـــ ـــته باشَمَـــــت…
تا بویَـــ ــــت را حِــس کُنَـــــــم…
تا بِــــــ ـدانَــــم که هَستـ ـــــی…
تَـــــــ ـمامِ دُنیـــ ــــام قَلبَــــمه…
دنیـــ ــــام باشــــ ـــه واسه تــ ـــــــو…
تا بِدانــــ ـــی میانِ ثانیــــ ـــه هایِ دِلتَنگیـــــهامـــ تــــــو وجــــــ ــــود داریــــ ـــ….
فَــقَط تـــ ــــو
پاسخ:♥ ♥لایک


aziztanha
ساعت17:12---25 مهر 1393
من از تمام دنیا

فقط آن دایره مشکی چشمان تو را میخواهم

وقتی که در شفافیتش بازتاب عکس خودم را میبینم
پاسخ:مرسی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ جمعه 25 مهر 1393 | 15:43 | maral


This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy